Terms & Conditions / Terma & Syarat


1) Goods sold are not returnable or exchangeable unless you received wrong item or damaged item. Also no return or exchange of sizes & no return or exchange on goods with all kinds of minor defects which can be corrected easily. Please make sure you measure on your own first before ordering. Must inform us ASAP by emailing the picture of damaged item or wrong item received. Return policy only valid in 7 days.

2) The actual product may vary slightly with displayed product in picture due to lighting while doing photoshoot or computer setting. Product size in the picture may vary 0.5-3cm with the actual item.

3) No cancellations or money refund once payment has been made. Please pay exact amount because we do not provide return of balance service however if you have balance we can keep for you until your next purchase but strictly no return of balance.

4) We will not be responsible for any damages or loss occured during the delivery process to your address.

5) No booking & cash on delivery services available.


.............................................ROSES ON YOU FASHION..............................................

1) Barangan yang dijual tidak boleh dipulangkan atau ditukar melainkan jika anda terima item yang salah atau rosak. Juga tidak ada pulangan atau pertukaran saiz & tiada pulangan atau pertukaran ke atas barang-barang dengan pelbagai jenis kecacatan yang kecil yang boleh diperbetulkan dengan mudah. Sila pastikan anda mengukur sendiri saiz sebelum menempah. Mesti memaklumkan kepada kami secepat mungkin melalui e-mel dengan menghantar gambar item yang rosak atau barangan yang salah yang diterima. Dasar pengembalian hanya sah dalam tempoh 7 hari.

2) Produk sebenar mungkin berbeza sedikit dengan produk yang dipaparkan dalam gambar kerana pencahayaan ketika melakukan penggambaran atau disebabkan oleh tetapan komputer. Saiz produk dalam gambar mungkin berbeza 0.5-3cm dengan item sebenar.

3) Tiada pembatalan atau pemulangan wang sebaik sahaja pembayaran dibuat. Sila bayar amaun tepat kerana kami tidak menyediakan servis memulangkan baki bayaran.Walaubagaimanapun jika anda mempunyai baki bayaran dengan kami,kami akan simpan sehingga belian anda yang berikutnya.

4) Kami tidak akan bertanggungjawab atas sebarang kerosakan atau kehilangan yang berlaku semasa
proses penghantaran ke alamat anda.

5) Tiada Tempahan & tunai di perkhidmatan penghantaran (COD) disediakan.

No comments:

Post a Comment